מחיר הפייק ניוז: הכתב הושעה

שלמה ריזל No Comments on מחיר הפייק ניוז: הכתב הושעה

לאחר הסערה סביב הדיווח לפיו היועץ לביטחון לאומי לשעבר בממשל ארה"ב, יצר קשר עם הרוסים טרום הבחירות לנשיאות, היום מתברר כי מדובר בפייק ניוז במיטבו • הכתב הושעה

דונאלד טראמפ צילום: איציק רויטמן
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

פייק ניוז במיטבו: התקשורת האמריקנית מתקנת את הדיווח מאתמול, לפיו היועץ הקודם לביטחון לאומי, הגנרל פלין הודה בשבת במסגרת חקירתו ב-F.B.I שקיבל הוראה מטראמפ לדבר עם שגריר רוסיה בארה"ב לפני הבחירות. על פי הודעת התיקון, פלין אמר כי דיבר עם השגריר הרוסי רק לאחרי הבחירות = בתקופה בה טראמפ היה כבר הנשיא הנבחר, ולא לפניהן, ולכן לא מדובר באירוע חמור.

כזכור, בשבת כיכב הגנרל פלין בראש מהדורות החדשות בארה"ב, לאחר שלפי הדיווחים – במהלך חקירתו בפני חוקי ה-F.B.I במסגרת החקירה המיוחדת שמנהל ראש הארגון לשעבר, רוברט מולר, על קשריו של טרמאפ עם הרוסים – הוא אמר כי שיקר בעבר וכי אכן היה בקשר עם השגריר הרוסי על נושאים הנוגעים לנושאים אסטרטגיים עדינים שבין ארה"ב לרוסיה. אחא שהתקשורת האמריקנית מיהרה להציג זאת כאילו שפלין והשגריר הרוסי דיברו לפני הבחירות בארה"ב – מה שמהווה עבירה פלילית חמורה, כאשר האמת היא שהשניים שוחחו כאשר טראמפ כבר היה הנשיא הנבחר ופלין היה מהאנשים הקרובים אליו. גם אם מדובר בדבר שלא היה צריך לקרות אין בכך עבירה חמורה, והדבר לא צובע באופן שלילי בוהק את טראפ ופלין.

רשת ABC הודיעה כי השעתה את הכתב שדיווח על כך לארבעה שבועות, אבל את הנזק שעשתה יהיה קשה לתקן. בתוך כך ה-F.B.I פיטר משורותיו את אחד החוקרים שקשורים לחקירת טראמפ לאחר ששלח הודעות בגנותו של הנשיא האמריקני.



0 תגובות